sunnuntai 4. syyskuuta 2016

Kallio Katjassa

Katja ei oo enää Kalliossa, mutta Kallio on ikuisesti Katjassa.

Mä oon niin kiitollinen, että voitto osui just mun kohdalle. Mä oon niin kiitollinen kesästä. Ennenkaikkea oon kiitollinen siitä, miten paljon opin itsestäni tän kesän aikana just tän kokemuksen takia. Tää kokemus pakotti mut elämään taas. Pelon kanssa ja sitä ilman. Mä lähdin pois mun turva-alueelta, minkä oon itelleni luonu.

Mä otin riskin. Otin riskin ja rakastuin Kallioon. KIITOS SATO!

Lauantaina pidettiin Kallio Bye Bye Bileet  ja paikalle tuli ihmeellisen paljon jengiä. Mullahan ei oo tunnetusti paljon ystäviä, mutta ne joita mulla on on mulle todella tärkeitä ja rakkaita. Kiitos kaikille, että tulitte. Te annoitte luvan käyttää näitä kuvia, joten tänks bebet :)!

















Me juteltiin, naurettiin ja osan kanssa lähdetiin vielä baareilee vähän. Me käveltiin meidän terveillä jaloilla Kalliosta keskustaan ihanassa Rauli myrskyssä, joka sekoitti kivasti hiukset ja mielen. Ja yöllä mä kävelin vielä kiltisti takaisin kotiin ja ihailin näitä näkymiä. Niin kaunista.


Jos pitäis listata parhaat asiat Kalliossa niin mä sanoisin näin:

1) Kallio elää aina. Sä et oo koskaan yksin.
2) Kallio ei tuomitse. Se rakastaa ja hyväksyy sut.
3) Kallio on yhteisö. Se ottaa sut siihen sisään, vaikka viivyt vain hetken.

Kun mä vietin mun vikaa päivää Kalliossa mä olin jotenkin hämmentynyt ja jumissa. Nyt se oli sitten siinä. Miten kesä menikin niin nopeasti? :) Mä mietin kaikkea mitä olisin vielä halunnut tehdä ja tunsin oloni surulliseksi. Mutta miksi? Kallio on lähellä mua. Mä voin mennä sinne aina takaisin. Ja ehkä jonakin päivänä mä muutan sinne kokonaan. Kuka tietää? Elämä on täynnä yllätyksiä. Se on ainakin tullut kesän aikana selväksi. 

SO LIVE IT UP<3!  Me nähdään taas Kallio!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti