maanantai 8. elokuuta 2016

Mä en pelkää (melkein) mitään!

Kalliossa tapahtuu....aina!

Jos vaan lähtis liikkeelle, eikä jumittais maailman mukavimpaan sänkyyn ja omiin pelkotiloihin.

Mutta! Keskitytään niihin kertoihin kun oon jopa lähtenyt elämään ja and had the time of my life.

Ensin oli maailman paras päivä Linnamäellä, jossa 7 tunnin aikana voitin pahimmatkin pelkoni. Sää oli ku morsian ja morsian eli Laura oli parasta seuraa pelkojen voittamiseen. Kingiin mennessä meitä molempia pelotti aivan himona, mutta me tehtiin se enkä oo pitkään aikaan ollut niin ylpeä itsestäni. Laitteeseen mennessä olin varma, että vähintäänkin pissaan pöksyihini, mutta ei! Pysyin suhteellisen rauhallisena nousun ajan ja tiputus tuntui sairaan siistiltä. Kun laite tuli takaisin maahan huusin, hurrasin, tanssin ja sekoilin Katjamaiseen tapaani. Jätkät jotka oli pelotellu mua jonossa oli ihmeissään. Olin nääs niin rikki kun suojakaaret laitetttiin kiinni :D Mutta ei pojat! Mä en pyörtyny, mä en hyperventiloinu vaan mä itseasiassa imin teistä voimaa itteeni! Thanks<3





Laitteiden käynnin ohella (ja me käytiin kaikissa joihin ehdittiin, eli varmaan noin 10 ku jonot oli perus pitkiä) me käytiin syömässä ehkä universumin, ei ehkä vaan oikeesti universumin parhaat hampurilaisateriat Funky Kitchenissä. Siis herranjestas, että oli rahanarvoista ruokaa. Limut oli ilmaset kun liityttiin hupiklubiin ja ateriat makso 18,90€ :) Tarjoilija oli super-söpö ja mukava, eikä säikähtäny mun ja Lauran outoja kysymyksiä ja räkätystä. Kattokaa oikeesti miten hyvältä tää näyttää! Mmmmm<3 Ja tarjoilija muisti myös varottaa et toi soosi saattaa olla hitusen tulista :D Ja olikin. 











BTW! Jos pitäis laittaa Linnanmäen laitteet missä käytiin PELKOKERROIN-järjestykseen niin mun mielestä pahin oli ehdottomasti Ukko, sitten se hemmetin Kieppi (jossa tuntu et tipahtaa kokoajan, mikä oli aivan järkyttävää! Onneksi siis aloitettiin sillä) ja sitten Kingi.

Pahana nelosena tuli Maailmanpyörä, jossa Laura sai jonkunasteisin pelkokohtauksen mikä tietenkin siirtyi muhun erittäin voimakkaana. Nää videot ei oo ehkä julkasukelposia, ELI EI JULKAISTA, kun kirosanoja saattoi tippua suusta mukavaan tahtiin, mutta kuvat on ainakin nättejä :D




Meidän aikataulu oli niin hienosti suunniteltu, että Kingin eli viimeisen koitoksen jälkeen ehdittiin kätevästi käydä vielä kämpillä ja sitten nopeesti autoon, ennenkuin 7 tunnin parkkiaika loppui ja takaisin Espooseen. Mentiin yhdessä vielä yhdelle oluelle terdelle, kun oltiin oltu niin reippaita, että! :)






Eipä siinä!

Jatkan seuraavassa postauksessa Kallion Block Partyista, joissa oli tietenkin TOOOOODELLA HAUSKAA!

<3 Kisses!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti